apelsin.in.ua
русукр
Інтернет-магазин картонних виробів
Про насКонтактиПитанняСловникДоставкаБлог
Кошик порожній
Увійти / Реєстрація
Пишіть нам:
apls@eugenecarton.com
Олена Суржикова
Заступник директора компанії "Апельсин"

Типові помилки та омани при замовленні рекламних виробів


Репост
погляд з рекламно-виробничої компанії Апельсин, що займається цифровою поліграфією, зовнішньою рекламою, рекламним оформленням місць продажів

Дійові особи:
- Замовник реклами (Замовник),
- Рекламна агенція (РА),
- Рекламно-виробнича компанія (РПК).

Замовник - ключова роль п'єси. Щоб грати цю роль необхідно розуміти, що тобі потрібно. Не обов'язково знати, як це називається. Можна показати картинку, описати словами. Важливо мати уявлення про те, чого хочеш. Граючий роль Замовника повинен мати уявлення про стратегію своєї компанії і своїх фінансових можливостях. Озвучування бюджету вітається. Замовник взаємодіє з РА і/або РПК.

РА - найкраще з цією роллю справляються професіонали, які вміють в межах обумовленого бюджету достукатися до максимальної кількості потенційних клієнтів, привести їх у відділи продажів Замовника. Мета - звернути увагу якомога більшої кількості споживачів реклами на товар Замовника, зацікавити клієнтів і викликати у них бажання купити. Їх прерогатива - плани рекламних компаній і вибір необхідних засобів (тексти, зображення, частота демонстрації, де і коли встановити рекламну конструкцію ...). Саме РА часто дають завдання РПК замість Замовника.

РПК - виробничники, хоч і облагороджені роботою у такій гарній галузі, як реклама. З цією роллю добре справляються люди люблячі і вміючі придумувати, конструювати і виготовляти нові вироби. Завдання РПК можуть давати як самі Замовники, так і РА.

П'єса з назвою «Хороша реклама» можлива, якщо кожен виконавець добре грає свою роль. Нижче наведені помилки, неточності, помилки, які заважають виконанню.

Акт перший «Дитинство»

Дитинство


Компанія Замовник щойно створена і перебуває на етапі Дитинство. Розробкою стратегії розвитку компанії, а також маркетингової, рекламної та всіх інших компаній займається директор або один із засновників. На те, щоб найняти кваліфікований персонал або РА грошей немає. Є ентузіазм і бажання працювати, але досвіду і знань немає. Найманих співробітників теж ще немає. У першому акті зазвичай беруть участь Замовник і РПК. Те, що по ролі належить робити РА, Замовник бере на себе. Типові помилки в цей період:

«Красива упаковка поганої цукерки»

Суть проблеми? Замовник, найчастіше молода, щойно створена компанія, вірить у безмежну могутність реклами. Запит звучить приблизно так:

«Зробіть мені такий логотип, щоб всі одразу захотіли купувати м'ясні вироби нашої компанії».

Ні РА, ні РПК не в змозі зробити продукт поганим чи хорошим, створити канали продажів або логістичну службу замість Замовника. Гарна реклама може допомогти красиво упакувати товар, звернути на нього увагу, донести до споживача відомості про нього, але все подальше залежить від Замовника. За допомогою реклами можна продати і поганий товар, але тільки один раз. Як виправити ситуацію? Замовник працює над собою, читає, залучає бізнес-консультантів та хороших співробітників і приходить до розуміння, що реклама тільки допомагає бізнесу, а не замінює його. Якщо бізнесу немає, то реклама безсила. Реклама - це розмова з покупцем про товар. Якщо цікавої пропозиції немає, то й говорити нема про що.

«Сім раз прочитай, один раз замов»

Суть проблеми? У тексті, який передається для виготовлення рекламних виробів присутні орфографічні, синтаксичні помилки. Ось так виглядав би постер на вулицях міста, якби забавне слово «КАСРЮЛЯ" не впало в очі менеджеру РПК.

Типова помилка в рекламі

Як виправити ситуацію? Розміщуючи замовлення на виготовлення будь-якої рекламної продукції в РПК, уважно перечитуйте всі тексти. Особливо зверніть увагу на переплутування і пропуск букв. Такі помилки можливі навіть у дуже грамотних людей, коли вони втомлюються. Тексти приймаються тільки в електронному вигляді та вичитуватися не будуть, якщо це додатково не обумовлено. Дизайнер, верстаючи або макетуючи текст, його не читає. За якість тексту відповідає Замовник або РА. Будьте пильні!

Перед початком роботи РПК ​​стверджує у Замовника готовий макет нового виробу. Не полінуйтеся перевірити вже добре знайомі слова, перш ніж відправити в роботу макет листівки або вивіски. Коли Ви перевіряєте готовий макет перед запуском в друк, перевіряйте його весь повністю, а не тільки ті окремі місця, які особисто Вам здаються сумнівними. Макет буде надрукуваний повністю і в точності так, як він показаний Вам на затвердження.

«Зіпсований телефон»

Суть проблеми? Недосвідчений Замовник намагається розмістити замовлення по телефону. Це може привести до серйозних помилок при виконанні замовлення. Особливо, якщо в ланцюжку передачі інформації присутній РА: Замовник ----- РА ------- РПК. При кожній усній передачі інформативність повідомлення падає вдвічі. Хто що сказав, хто що почув?.. Особливо важко передаються і сприймаються по телефону числа: розміри, вартості, тиражі. Як виправити ситуацію? Письмово ведіть всі переговори за замовленням і зберігайте їх до остаточної здачі-приймання виробів. Це дозволяє уникнути великої кількості непорозумінь. До того ж, листування служить додатковою пам'яткою: завжди можна відкрити потрібний лист і уточнити, наприклад, узгоджену дату відвантаження або ціну виробу.

Якщо серед читачів цього тексту є новостворені компанії, дуже хотілося б почути їх думку про труднощі, які вони зустрічають при замовленні реклами. (Далі буде)


Подобається стаття? Підпишіться на оновлення.

comments powered by Disqus