apelsin.in.ua
русукр
Інтернет-магазин картонних виробів
Про насКонтактиПитанняСловникДоставкаБлог
Кошик порожній
Увійти / Реєстрація
Пишіть нам:
info@apelsin.ua
Команда "Апельсин"

Планування візуального контенту та оформлення івенту


Репост

Івенти збирають разом багато цікавих людей, пов'язаних між собою бажанням обговорити і спільно вирішити поставлені перед галуззю або компанією завдання, відповісти на виклики.

Звичайно, дуже важлива якість доповідей, звичайно, важливо, і хто запрошений. Але не тільки цим визначається успіх заходу. Ви ніколи не замислювалися про те, чому і на семінарах і круглих столах найчастіше відбувається сухий, монотонний, беземоційну обмін інформацією? Що називається, «поговорили і розійшлися». Рідко кому з ораторів вдається розворушити аудиторію, залучити її в дискусію і обговорення. Спробуємо розібратися.

Завдяки сучасній науці, не секрет, що дві півкулі людського мозку вирішують неоднакові завдання.
визначення лояльності може виглядати так

визначення лояльності може виглядати так

Графіки, гістограми, математичні формули і хитромудрі складнопідрядні пропозиції - це сфера інтересів лівої півкулі. Саме воно завідує логічними висновками та аналізом даних. В світі лівої півкулі кажуть про статистику, тренди, обліку, показниках ефективності.

У правій ж півкулі живуть образи, відчуття, інтуїтивні здогадки. Зв'язок між думками тут не логічний, а асоціативна. Тут не буває складних виразів. Тут образ жовто-багряної осені і запах прілого листя, і відчуття бескрайності і могутності океану. На перший погляд, вміст правої півкулі - отака несортована купа-мала з почуттів, відчуттів, візуальних образів. Але так уже влаштовано людське мислення, що саме «вітряній», «неорганізованій» правій півкулі дано побачити проблему цілком і запропонувати неймовірне, несподіване, але часто вірне її рішення.

Слухаючи сухі логічні викладки доповідей, права півкуля спокійно спить: «Це не до мене!» Для того, щоб його розбудити, потрібні образи і емоції. І якщо навіть порою хтось із промовців балує нас емоційної, іскрометною промовою, то з візуальними образами справа йде незмінно прикро. Згадайте інтригуючі, лякаючі, захопливі постери до кінофільмів. Згадайте - і порівняйте їх зі світом бізнес-івентів, з звичними рядками в дусі: «Виставка передових технологій 3D-друку і сканування 3D Print Expo». Далі - десяток-другий цифр: час, адреса, номера павільйонів. Про емоції мова не йде і близько, тут спробуй хоча б запам'ятати. І це про технології, яка може повністю змінити світ!

Нашим івентам часто бракує саме образів. Постери при вході, таблички, які показують дорогу до місця заходу, роздаткові матеріали, яскраві картинки в слайд-шоу доповідачів - все це може допомогти розбудити, розворушити сплячі праві півкулі учасників. І тоді у нас є шанс взяти участь у найцікавішій пригоді, яка стане не просто черговим заходом, а Подією в нашому житті.


Подобається стаття? Підпишіться на оновлення.

comments powered by Disqus