apelsin.in.ua
русукр
Інтернет-магазин картонних виробів
Про насКонтактиПитанняСловникДоставкаБлог
Кошик порожній
Увійти / Реєстрація
Пишіть нам:
info@apelsin.ua
Олександр Юрчак
Спеціаліст в маркетингу

6 міфів про друковану продукцію


Репост
Вітаючи серед членів ради експертів B2B Ukraine директора рекламно-поліграфічної компанії «Апельсин» Олену Cуржикової , ми вирішили присвятити спеціальний пост цій галузі .



Від підготовки матеріалів до будь-якої виставки і до наявності елементарної візитівки - нам потрібно до когось звертатися за послугами. Водночас, сьогодні багато заговорили про те, що паперові носії відходять у минуле. Насправді - це не зовсім так. Ось, що кажуть експерти - далі наводимо скорочений переклад від професіоналів маркетингу з США . Єдина вільність, яку ми допустили у викладі - це заміна оригінальних малюнків такими від нашого партнера. «Захист вітчизняного виробника» - сьогодні це супер-актуальне)

Ви знаєте, як це починається: один почув щось, далі розповів двом іншим, які в свою чергу - кожен ще двом, і пішло поїхало. Поліграфічна індустрія особливо схильна чуткам.

Величезна кількість чуток циркулює в поліграфічній індустрії, залишаючи в результаті помилкове враження - це не екологічно, це не ефективно, це ... і багато інших нісенітниць.

Але ж ця неправдива інформація може вести до втрати вами реальних можливостей і погіршувати позиції вашого бренду! Тому захищайтеся від помилкових міфів, які циркулюють навколо рекламно-поліграфічної індустрії.

Міф 1. Це - Не екологічно

Поліграфічна індустрія часто критикується за шкоду, нанесену довкіллю, оскільки ідея безпаперових робочих місць володіє умами останні 2 десятиліття.

Насправді, папір добре утилізується і він може бути повторно використаний. Папір йде з риштувань чи фермерських відходів, працівники яких заново садять 4 000 000 дерев щорічно (в 4 рази більше, ніж вони збирають). У 2010 році 64% всього паперу, спожитого в США було повторно використано і цей % весь час зростає.

Маркетинг, заснований на друкованій продукції має також дуже маленький відбиток в сенсі викидів СО2. Як не дивно, це менше, ніж цифровий маркетинг, так як емісія СО2 відбувається тільки під час виробництва продукту. У той час як викиди вуглекислого газу трапляються щораз, коли ми використовуємо цифрові пристрої. Просте виробництво компакт-диска створює більше емісії СО2, ніж друк 100-сторінкового кольорового звіту.

Від редакції B2B Insight: наш партнер «Апельсін» дає фору тут іншим конкурентам - картонна, екологічна продукція є фішкою компанії. Ви можете бути впевнені, що всі продукти екологічні і просто утилізуються. Наприклад - інший наш партнер АППУ використовував обертові картонні куби (на фото справа внизу) для реклами. Вони були єдиними такого роду рекламними засобами на квітневій виставці «elcomUKARAINE-EIA-2014» у Києві та здорово привертали увагу відвідувачів.



Міф № 2. Це - неефективно

Багато людей вже 10 + років говорять, що «друкарський» маркетинг - це старий і не ефективний маркетинг по відношенню до діджитал; проте, наша індустрія все ще жива і наші клієнти все ще замовляють.

Насправді, згідно дослідження ICR, 73% споживачів кажуть, що вони віддають перевагу швидше друкованим анонсам, ніж е-мейл повідомленням від брендів, які вони люблять. У той час, інше дослідження показує, що 70% американців говорять про свої уподобання до паперу по відношенню до цифрових екранів і 67 % говорить, що вони віддають перевагу друкованим медіа по відношенню до інших каналів.

Думайте так: в Інтернеті є нескінченна кількість контенту, щоб відвернути ЦА від вашого бренду; між тим, поштовий директ маркетинг має набагато менше конкуренції і, таким чином, ви маєте шанс досягти своєї аудиторії і почати з нею діалог.

Насправді, найбільш ефективна маркетингова стратегія покриває обидві категорії-і діджитал канали, і друковані. Наприклад, - додайте QR-код і URL посилання у ваші друковані видання, щоб направити вашу аудиторію до сайт або на сторінку соц. медіа. Згідно з дослідженням, 67% он-лайн пошуків були запущені офф-лайн комунікаціями - це означає сильний вплив друкованої продукції.

Міф № 3. Це можна замінити дизайном в он-лайн

Ваші кампанії в друкованому та диджитал виконаннях повинні нести однакові меседжі і відображати бренд в тому ж світлі, але це зовсім не означає, що вони взаємозамінні! Багато дизайнерських розробок на веб не є "готова до друку" та їх перенесення 1:1 на друковані носії може привести до нерозуміння меседжів вашого бренду.

Наприклад, колірна гамма вимагає великої точності у пресі. Дизайн на веб створюється використовуючи базові комбінації червоного, зеленого і блакитного (RGB), тоді як друковані матеріали використовують блакитний, пурпурний і жовтий кольори (CMYK). Ця різниця може вести до плутанини і ваші кольори бренду відрізнятимуться.

Подібним чином, ви можете мати оптимізований для веб лого, яке використовує різні кольори, але можуть бути ситуації, коли ви можете надрукувати тільки один колір. Без спроб переробити лого на друковану продукції, ви можете опинитися перед вибором повної переробки вашого лого або робити лого тільки для друкованих матеріалів.

Також ви повинні піклується про хорошому дозволі вашої графіки. Веб-дизайнери можуть собі дозволити низький дозвіл, зі стандартом 72 точки на дюйм (крапок на дюйм). Якщо такі ж графічні образи використовуються для друку, то це не годиться. Друковані матеріали вимагають високоякісної графіки з дозволом як мінімум 300 точок на дюйм.

Міф 4. Це не персоналізується

Заклик діджитал медіа в тому, що це може легко і швидко видозмінюватись. Декількома натисканнями клавіш ви можете повністю персоналізувати ваші маркетингові матеріали з ім'ям клієнта або іншою інформацією, створюючи більш сильне єднання в діалозі. Однак що заважає робити те ж саме в друкованій продукції?

Персоналізований друк це як функція «знайти і замінити» в вордівському документі. Вона робить можливим збереження всього дизайну, але частина його може модифікуватися - з тим же ім'ям клієнта, назвою міста тощо. Для друкованих медіа з багатьма сторінками або обкладинками, ви можете легко додавати будь-яку персоналізацію.

І коли це персоналізоване в друкованому вигляді - враження набагато більш сильне, ніж у веб. Ваша аудиторія знає, що послати персоналізований е-мейл просто і вони вірять в те, що друкована персоналізація більш дорога і складна - тому вони більше переймаються вашою увагою. .

Міф № 5. Обмежені можливості

Багато хто робить помилку, вважаючи за краще креативності стандартні опції; часто ми боїмося зробити щось надзвичайне і ми не знаємо як це вплине на сприйняття бренду. Однак потрібно пам'ятати, що ви не обмежені прямокутними форматами - більше 15 мільйонів комбінацій різних опцій доступні сьогодні в поліграфії.

Подивіться, наприклад, як зроблена обкладинка цієї презентаційної папки. Ви можете так робити у всьому. Змінюючи контури ваших матеріалів, ви робите запам'ятовування легким і точно діфференціруетесь від стандартних речей.



Насправді, тактильне враження від ваших матеріалів може допомогти створити сильне єднання з вашою аудиторією, так як вони будуть не один раз використовувати ці матеріали. Це означає, що вибираючи міцні і натуральні матеріали (як шкіра, пергамент або полотно) ви створюєте додатковий тактильний ефект.

Пам'ятайте про це, просто тому, що використання друкованих матеріалів зовсім не означає, що ви повинні використовувати все стандартне - від кольору, форми, вибору матеріалів і до методу друку. Завжди існує безліч різних комбінацій.

Міф 6 Всі поліграфічні агентства -. Чи однакові

Це одне з найгірших припущень. 2 агентства НЕ схожі - починаючи з опцій налаштування та обладнання, яке вони використовують. Якщо ви використовуєте більше одного агентства для ваших матеріалів, ви можете закінчити зі значними відхиленнями в зовнішньому вигляді, що в свою чергу веде до погіршення сприйняття бренду.

Кращий шлях забезпечити високоякісну друк - це знайти поліграфічне агентство, яке вам сподобається і яке покриє всі ваші потреби. Ви повинні вибудувати хороші відносини з ними - недостатньо просто відіслати файли із замовленням. По ідеї, ви хочете агентство яке і з вами буде працювати з задоволенням, а не просто он-лайн майстерню, яким, все-одно, що і для кого друкувати

Хороше агентство завжди може відповісти на будь-які питання, які можуть у вас виникнути, а також запропонувати інші рішення і опції, які покращують ваші початкові ідеї. Багато агентств містять дизайнерів, які можуть створити ваші медіа з нуля або допомогти вам розробити дизайн, якщо він ще не готовий. Ви можете заощадити час і гроші при виборі агентсва, яке все це робить - таким чином, вам не треба розміщувати візитки в одному місці, а банери - в іншому.

Від B2B Insight: ще одна згадка про наших партнерів у згаданому контексті - це не часто зустрічається на цьому ринку, але «Апельсин» має власне конструкторське бюро. Це дозволяє їм робити інновації на потоці - навіть раніше, ніж це очікують клієнти.



Висновки

Згідно Nielsen Research, майже 90% споживачів кажуть, що вони отримують друковані промо-матеріали. Виходить як у тій приказці - «клієнт завжди правий».

Пам'ятайте, що хороший маркетинговий план - це завжди все включено, - він фокусує і на друкованій продукції, і на дідіжтал комунікаціях, щоб забезпечити максимальний результат. Це означає, що ви не можете собі дозволити сприймати неправдиву інформацію про поліграфічної індустрії тоді, коли майже половина вашої маркетингової стратегії базується на друкованих носіях.

Від B2B України: а що ви думаєте про перспективи поліграфічної індустрії і наскільки це затребувано у вашому бізнесі?

Довідка від Апельсин: Зараз під терміном поліграфія розуміють не тільки класичні буклети, візитки, книги, а й банери, постери на бордах, цікаві історії на упаковках чаю або вівсянки.

У цьому сенсі поліграфістами стали всі, хто працює над виготовленням цифровий або широкоформатного друкованої продукції.


Подобається стаття? Підпишіться на оновлення.

comments powered by Disqus