Питання та відповіді
- Де забрати продукцію?
- Продукцію видаються за адресою Київ, вул. Набережно-Лугова, 8 або можуть бути доставлені за вказаною Замовником адресою за додаткову оплату.
- Чи є у вас доставка?
- Так. Наші кур'єри можуть доставити Ваше малогабаритне замовлення в межах м.Києва, якщо замовлення вагою менше 10 кг і довжиною не більше 1,5 м. Вартість кур'єрської доставки 120грн в залежності від району.
Ми можемо організувати доставку Ваших великогабаритних вантажів як у межах Києва, так і по всій Україні за допомогою фірм-вантажоперевізників. Вартість такої доставки розраховується індивідуально.
- Як вам передати файл?
- У нас на сайті є форма для завантаження файлів. Альтернативний варіант - скористатися файлообмінниками ex.ua, us.ua. Просимо не викладати файли на файлообмінники depositfile, letitbit. У нас негативний досвід роботи з ними (багато спаму, спливаючих вікон, маленька швидкість завантаження, складно знайти кнопку для завантаження).
- У яких форматах можна передавати макети?
- Для широкоформатного друку ми приймаємо файли у форматі TIFF (CMYK модель). Оригінал-макетом вважається файл, який не потребує доопрацювань. Назва файлу має бути написано латинськими символами. 300 (не більше) dpi, стиснення LZW, об'єднані шари. Макет повинен бути в масштабі 1:1. Суцільний чорний колір при приготуванні файлів повинен бути складеним: C63, M52, Y51, K100 (в іншому випадку чорний на друку буде сірим).
Для плоттерной порізки приймаються макети у форматах векторної графіки (Corel Draw - * .cdr, Adobe Illustrator - * .ai, * .eps).
Відділ оперативної поліграфії приймає в роботу такі формати: багатосторінкові верстка (*.pdf); векторні макети (*.eps, *.cdr, *.ai); растрові макети (*.tif). Для векторних макетів: всі тексти повинні бути переведені «в криві»; всі растрові зображення повинні бути вставлені в макет. Для растрових: приймаються макети в форматі TIF без стиснення; в макетах не повинно бути альфа-каналів; всі верстви повинні бути «злиті» в один шар.
Для виготовлення наклейок (цифровий друк + плотерна порізка) в роботу приймаються файли у форматах *.cdr або *.eps. Всі тексти повинні переведені «в криві»; Всі растрові зображення повинні бути вставлені в макет; Всі лінії порізки повинні бути векторними і згруповані окремо;
«Апельсин» не несе відповідальності за граматичні та друкарські помилки в файлах замовника;
за якість файлів, розроблених і надійшли від замовника. - Чи можна передавати вам макети в інших форматах?
- На це питання немає однозначної відповіді. Іноді файл Замовника в нестандартному форматі можна легко доопрацювати, іноді для цього доводиться потрудитися. А іноді файл взагалі непридатний для подальшого використання. Наприклад, маленький файл у форматі для перегляду .jpeg не можна перетворити на файл придатний для друку великоформатних виробів. Тому, перш, ніж говорити про виконання роботи, ми просимо надіслати нам файл для оцінки його якості.
- Чи можете ви самі зробити макет і підготувати його до друку?
- Звичайно. Ця послуга платна.
- Чи можливо запросити до себе дизайнера для консультації?
- Ні.
- Чи є у Вас готові шаблони дизайну?
- Ми застосовуємо індивідуальний підхід до кожного замовлення, тому не використовуємо базу готових шаблонів.
- Я ще не співпрацював з Вами і не знаю чи зможете Ви зробити те, що я хочу. Що робити, якщо мені взагалі нічого не сподобається?
- Якщо у Вас є подібні побоювання, будь ласка, уважно ознайомтеся з рівнем наших робіт, представлених на сайті. Повідомте про свої побоювання дизайнеру і ми надішлемо Вам зразки стилів, з яких Ви зможете вибрати ті, що будуть найбільш підходити Вам. Необхідні Вам макети будуть виконані в обраному стилі.
- Чи зберігаються у Вас мої файли?
- Ваші робочі файли зберігаються в архівах фірми протягом двох місяців. Будь ласка, намагайтеся забирати їх своєчасно.
- А хіба дизайнери не вичитують тексти?
- Ні. Дизайнер використовує той текст, який Ви надсилаєте в електронному форматі, без змін. Можлива ситуація, коли випадково, в процесі роботи, дизайнером була помічена помилка. У такому випадку дизайнер повідомить Вам про це і внесе зміни з Вашої згоди.
- Чи можу я продиктувати інформацію або технічне завдання по телефону?
- Щоб уникнути взаємного непорозуміння, просимо всю інформацію по роботі з макетами висилати в електронному форматі.
- Чи можете Ви запустити макет до друку без мого підтвердження?
- Навіть якщо остання зміна в макеті була незначним, ми надішлемо Вам превью макета на підтвердження. Після отримання підтвердження макета по електронній пошті або факсом, у виробництво запускається саме той варіант, який був підтверджений.
- Якщо мені потрібно отримати виріб швидше, ніж названі Вами терміни?
- Терміни виготовлення макета призначаються з урахуванням обсягу робіт і завантаженості відділу дизайну. Для прискорення роботи над Вашим проектом потрібні додаткові ресурси, тому прискорити виконання роботи можна за додаткову плату в розмірі 50% від вартості замовлення.
- Чи можете запропонувати нам варіанти дизайну і ми заплатимо якщо нам сподобається?
- Дивіться пункт «Яка схема роботи з розміщення замовлення на дизайн?»
- Якщо я хочу отримати у виробі чітко заданий колір?
- Якщо Вам потрібно точне попадання в колір, ми рекомендуємо зробити попередню цветопробу на нашому друкарському обладнанні.
- Чи можна під'їхати і попрацювати з дизайнером на місці?
- Ні.
- Чим відрізняється фотодрук від друку в середній якості?
- Фотодрук від друку в середній якості відрізняється, насамперед, роздільною здатністю.
Фотоякістю друкують зображення, які будуть розглядатися поблизу. Зображення, на які люди будуть дивитися з відстані можна друкувати в середній якості. Детальніше про це дивіться в словнику.
- Чому ми надали вам векторний файл на порізку, а ви виставляєте рахунок на підготовку робочих файлів?
- Ваш файл не відповідає вимогам до файлів на порізку. Вимоги до файлу дивіться тут
- Скільки коштує квадратний метр друку?
- Скільки коштує квадратний метр друку? Вартість кожного конкретного замовлення вважається з урахуванням всіх його особливостей. Робиться це за допомогою комп'ютерної програми дуже оперативно.
Приблизно - це не наш метод.
- Чи робите ви лайтбокси?
- Ні.
- Чи можете виконати монтаж вироби?
- Так, можемо. Вартість монтажу оцінюється нашим фахівцем після огляду місця монтажу і виконання замірів. Не забудьте повідомити про необхідність монтажних робіт менеджеру Апельсина. Просимо врахувати, що для розміщення зовнішньої реклами потрібна дозвільна документація. Апельсин монтує тільки вироби власного виробництва.
- Чи можете відразу розіслати виготовлені в Апельсині вироби по регіонах?
- Так, таку послугу ми надаємо. Наш менеджер прорахує вартість послуги залежно від адресної програми.
- Чи упаковуєте свою продукцію?
- Всі вироби, замовлені через сайт приходять до Замовника в упакованому вигляді.
- Чи є у Апельсина представники в регіонах?
- Представництв у регіонах у Апельсина немає, але є компанії, з якими ми пов'язані договорами про співробітництво і які готові виконати на місці певні види робіт.
- Я хочу розмістити у вас замовлення, а у мене просять якісь документи. Чому?
- При оплаті грошей на рахунок Апельсина наша бухгалтерія зобов'язана виписати компанії-платнику податкову накладну. При помилці в заповненні податкової накладної фахівці податкової служби можуть не визнати такий документ дійсним. Щоб уникнути непотрібних праць і хвилювань перш, ніж виставити рахунок, просимо вислати нам копію вашого «Свідоцтва платника ПДВ». Це допомагає уникнути помилок при виставленні рахунку та виписуванні податкової накладної.
- Я не розумію, що таке хардпостери? Чи можна розмовляти простіше?
- Згодні, багато слів, які вживаються рекламістами перекочували з іноземних мов без будь-якої адаптації. Щоб уникнути неправильних тлумачень ми помістили на сайті словник. У ньому викладено наше розуміння рекламних термінів і словечок професійного жаргону (словник).
- Чи є у вас поклейка?
- Так. У Апельсині є достатньо численна бригада кваліфікованих поклейщиків.
- Чи може поклейщик приїхати до нас на заміри?
- Поклейщик може виїхати за вказаною Замовником адресою. Його завдання - заміри, фотографування, оцінка можливості та складності поклейки. Консультацій з дизайну та конструювання виробів поклейщик дати не може. Виїзд в межах Києва - 150 грн.
- Чому поклейка на вітрину і на машину коштує дорожче, ніж поклейка на пластик?
- Поклейка на скло складніше, ніж поклейка на пластик. Поклейка на криволінійну поверхню складніше, ніж поклейка на площину. Більш складна робота оцінюється дорожче. Довірити поклейку на машину можна тільки поклейщику високої кваліфікації. Новачок може в процесі роботи пошкодити фарбування автомобіля.
- Чи можливо запросити до себе конструктора для консультації?
- Ні.
- Чому не можна надрукувати зображення на плівці і відразу поклеїти його?
- Чорнило при друку злегка розчиняють плівку. Вона робиться занадто м'якою, втрачає міцність. Якщо таку плівку з друком намагатися клеїти, вона деформується і якість поклейки погіршується. Правильно - дати друку висохнути, плівці повернутися в початковий стан. Для цього потрібно почекати добу.
- Чому не можна ламінувати щойно віддруковане зображення?
- При висиханні чорнила, випаровуюється розчинник(сольвент), що входить до їх складу. Випари перешкоджають якісному приклеюванню ламінату до надрукуваної поверхні. Утворюються дрібні бульбашки, які псують зовнішній вигляд виробу. Процес висихання триває близько доби.
- Чому не слід клеїти плівку при мінусових температурах?
- Ми відмовляємося клеїти плівку при мінусових температурах, так як на холоді плівка втрачає еластичність і ламається. Крім того, при низьких температурах знижується якість адгезії клейового шару. Плівка погано приклеюється до поверхні. Результат такої поклейки не сподобається ні Замовнику ні нам самим. Рекомендована температура поклейки не нижче, ніж +5 градусів.
- Терміновий друк та оперативна поліграфія - це одне і те ж чи ні?
- Терміновий друк - будь-який друк, який потрібно виконати в мінімальні терміни. Під терміном «оперативна поліграфія», як правило, розуміють цифровий друк на лазерному принтері, кольоровому або чорно-білому. Використовується для малотиражної продукції невеликих форматів (до А3 +). Її перевага - оперативність виконання, можливість побачити перший зразок до друку тиражу. Оперативний друк дає можливість друку змінних даних: персоналізація, нумерації.
- Чи існують у вас вимоги до макетів?
- Так, і досить суворі. Від якості підготовки макету дуже залежить результат нашої роботи. Перш, ніж готувати макет, ознайомтеся з вимогами до макетів, які розміщені на нашому сайті.
- Чи даєте ви гарантію на ваші вироби?
- На більшість своїх виробів (вивіски, лайтбокси, брендування автомобілів, мобільні стенди ...) Апельсин дає гарантію один рік. Гарантійні зобов'язання прописуються в договорі на виготовлення виробу. Гарантія не поширюється на акти вандалізму.
- Як до вас доїхати?
- Наш офіс розташований за адресою м. Київ, Набережно-Лугова, 8, Судноремонтного заводу. Найближча станція метро «Тараса Шевченка».
- Який в Апельсині режим роботи?
- Пн - Пт з 10-00 до 18-00.
- Чи робите ви макети? Чи є у вас відділ дизайну?
- Так, в штаті Апельсина є дизайнерський відділ, що складається з досвідчених дизайнерів зі спеціальною художньою освітою. Про послуги відділу можна прочитати в розділі «Дизайнерські послуги» на нашому сайті.
- Чи буде триматися ваш друк на вулиці?
- Так, ми друкуємо спеціальними сольвентними чорнилами, які стійкі до зовнішніх впливів. При поклейці на транспорт радимо ламінувати друк прозорою плівкою, захищаючи її від подряпин.
- Чи можна поклеїти надруковані у вас зображення на автомобіль?
- Так, у нас є принтери, які друкують стійкими до зовнішніх впливів чорнилом. Друк не буде вигорати близько трьох років. При поклейці на транспорт, радимо ламінувати друк прозорою плівкою, захищаючи її від подряпин.
- Чи працюєте ви в суботу?
- Ні.
- Чи можете ви відремонтувати вивіску на нашому магазині, якщо ми робили її не в Апельсині?
- Ні, чужі вироби ми не ремонтуємо.