Словник термінів
- Акрил
- У рекламній індустрії під словом акріл розуміють листові полімерні матеріали, виготовлені на основі акрілової кислоти, інакше листове акрілове скло, оргскло. Акріл - легкий за вагою та зручний для обробки матеріал товщиною від 1,5 мм до 25мм. Може бути світлопрозорим і світлорозсіюючий . Світлорозсіюючі акріли застосовують для виготовлення лайтбоксів, світлових вивісок, світлових букв. Прозорі знаходять застосування при виготовленні підставок, цінників, шелфтокерів, кишень. Гамма кольорів акрілу досить широка. Існують не тільки різнокольорові, але і дзеркальні, сріблясті, золотисті акріли . Поверхня у акрілу глянсова. Найбільш поширені розміри листа 2040ммх3050мм.
Акріл буває литий і екструдований . Різні технології виробництва і призводять до різних властивостей. У литого акрілу тепловий коефіцієнт розширення однаковий в обидві сторони. У екструдованого акрілу(жарг. екструдер) поперек екструзії коефіцієнт екструзії такий же, як у литого, а по лінії екструзії в три рази більше. Це необхідно враховувати при виробництві довгих лайтбоксів . Товщина акрілу для лайтбоксів вибирається залежно від габаритів, особливо висоти. По міцності екструдований акріл 4мм можна замінити литим 3мм. Для термоформовки краще підходить екструдер, так як у нього нижче температура пластифікації. Для лазерної обробки краще литий акріл, так як у нього менша залишкова напруга після лазера, а значить, він менше тріскається. Після лазерного різання акріл не можна обробляти агресивними хімічними речовинами(спирт, розчинник ). Кольорові акріли частіше бувають литими . - Акрілайт(acrylight)
- Стильний світловий рекламний носій. На тонку панель з акрілу гравіюванням наноситься зображення (логотип, слоган). При торцевому підсвічуванні вигравіруване зображення красиво світиться. Акрілайти добре виглядають в приміщеннях з неяскравим освітленням (бари, паби, кафе).
- Аплікація
- Спосіб створення зображення вирізанням окремих його частин з паперу або плівки з наступним наклеюванням на основу. В якості основи може бути пластиковий щит, скло вітрини, борт автомобіля і багато-багато іншого. Для аплікацій зазвичай використовують плівку, рідше самоклеючий папір. Тип самоклеючої плівки підбирають залежно від типу основи і терміну експлуатації.
Аплікація може бути однокольрова і багатокольорова . При замовленні виготовлення виробів методом аплікації у Замовника обов'язково з'ясовують кількість використовуваних кольорів. Колір фону - окремий колір. - Афіша
- Оголошення про будь-яку подію. Найчастіше друкується на папері, іноді - на банерній тканині. Залежно від тиражу вибирають метод друку. Найчастіше зустрічаються односторонні афіші формату А3 і А2.
- Банер
- Від англ. banner - прапор, заголовок, транспарант, банер, вініл - багатозначне слово. Цим словом часто називають рекламний виріб, надрукований на спеціальній банерній тканині. Банери друкують широкоформатним друком. Розміри на будь-який смак. Віддрукувати без шва можна максимум 5м в ширину і до 50м в довжину. Але якщо потрібно більше, то банери склеюють або зварюють. Розрізняють просвітний (Backlit) і звичайний (Frontlit) банер. Стандартна ширина рулону для Backlit - 2,18 м і 3,20 м, для Frontlit - 1,60 м, 2,20 м, 3,20 м. Діапазон використання дуже широкий. Це оголошення про оренду / продаж нерухомості, паспорта будівництв, оголошення про концерти та вистави, конференції, з'їзди, вивіски і т.д. Добре виготовлений банер прекрасно зарекомендував себе при використанні поза приміщень. В інтер'єрі банери часто застосовують для друку змінних постерів на мобільні стенди.
З розвитком інтернету словом банер почали називати рекламне оголошення на сайті. Але це вже тема іншої словника. - Бедж
- Від англ. Badge - значок, інакше бейдж, бейджик. Картка, яка будь-яким способом прикріплюється до одягу. Бейдж служить для ідентифікації людини. Виготовляється зазвичай у вигляді пластикової кишені, в яку вставляється картка з ім'ям і назвою компанії. Бедж може бути виготовлений у вигляді пластикового значка, на якому вигравірувано або віддруковано ім'я власника. Використовують бейджи при проведенні конференцій, з'їздів, семінарів та подібних заходів, на яких спілкуються незнайомі люди.
- Бекліт
- Від англ. Вacklit - узагальнена назва світлорозсіювальних(транслюцентного) матеріалів: банер, плівка без клейового шару, папір.
Бекліти використовуються при широкоформатному друці для друку постерів в рекламних конструкціях з внутрішньою підсвіткою. Такі матеріали добре розсіюють світло, тому зображення, надруковане на бекліт-матеріалі відрізняється красивим рівномірним світінням. - Білборд
- Від англ. Billboard, він же бігборд (англ. Bigboard), він же просто борд - велика рекламна конструкція розміром 6х3м. Використовується в зовнішній рекламі. Постер, який спеціальним чином друкується кількома частинами(тайлами) для поклейки на білборд, теж називають бордом. Так уже повелося :). Слово прийшло до нас з Англії. Там словом Billboard називали дошку, на якій розміщували тексти законопроектів. Не особливо замислюючись над історією виникнення слів, наші співвітчизники назвали великий рекламний щит Bigboard (велика дошка).
- Бомбінг
- Особливий стиль поклейки, при якому безліч дрібних яскравих наклейок сплітаються в єдину строкату пляму. Таким способом можна нанести наклейки на будь-яку поверхню. Автомобілі, мотоцикли, гаджети, холодильники, меблі можна перетворити в яскраві, несподівані речі. Кожна наклейка клеїться самостійно і може закрити собою слід від удару камінця на капоті авто або дірку від цвяха на стіні. Якщо наклейка подряпалась, поверх просто клеять нову. Наклейки можуть відображати смаки господаря (емблеми улюблених спортивних клубів, музикантів).
- Брандмауер
- Від нім. Brand - пожежа, Mouer - стіна, глуха торцева протипожежна стіна будинку без вікон. На такі стіни рекламісти занадилися розміщувати величезні банерні панно, які для простоти теж стали називати брандмауери. Для зменшення ваги і вітрового навантаження брандмауера, банер зазвичай заміняють банерною сіткою.
- Брошура
- Від фр. Brochure - зшитий. невелика книга. Розрізняють брошури рекламні, каталоги, інформаційні. Сторінки брошури можуть бути зшиті ниткою, скріплені дужками, пружиною або склеєні PUR склейкою. Найбільш часто друкуються брошури форматом А4 і А5. Друкується офсетним або цифровим способом, залежно від тиражу.
- Буклет
- Вид рекламної друкованої продукції. Являє собою відруковані з двох сторін аркуші формату А4 і меншими розмірами, скріплені в корінці. Буклети форматом більше, ніж А4 прийнято називати проспектами. Залежно від тиражу буклети друкують цифровим або офсетним друком.
- Ван Вей Віжн
- Від англ. One Way Vision - вид в одну сторону - перфорована самоклеюча плівка з 50% пропусканням світла. На лицьовій стороні плівки друкується зображення. Зворотня сторона чорна, клеїться на прозору поверхню. Результат наступний: на вікні повнокольорове зображення, вікно зсередини виглядає тонованим, в приміщення проникає світло, зсередини зображення не проглядається. Використовується при розміщенні реклами на вітрини, вікна, транспорт.
- Вектор різу
- Лінія, яку прорізає в матеріалі плоттерний ніж або фреза. При виконанні робіт з порізки матеріалів, як листових, так і рулонних, обьем фактичної виконаної плоттером роботи оцінюється довжиною вектора різу. Це число розраховується програмно по векторному файлу, підготовленого для порізки та служить підставою для розрахунку ціни порізки.
- Воблер
- Від англ. Wobbler - поплавок. Невелика пластикова або картонна підвіска, яка кріпиться до стіни або полиці на довгій, гнучкії пластиковії ніжці. Воблер колихається, привертаючи увагу покупців до надрукованого на ньому зображенню. Дешево і сердито! Цей рекламний носій належить до POS-матеріалами і використовується безпосередньо в місцях продажу.
- Повітряна рамка
- Рамка з тонких алюмінієвих трубок, усередині якої на пружинках натянутий банер з повнокольоровим зображенням.
- Вибірка
- Слово, пов'язане з поклейкою самоклейючої плівки. Самоклеюча плівка складається з трьох шарів: власне плівки, клейового шару і паперової основ , на яку плівка приклеєна клейовим шаром (підкладк). Починається все з макета в комп'ютері. У графічному пакеті пишеться, наприклад, слово «АКЦІЯ!». Плівка потрібного кольору прорізається на ріжучому плоттері, не зачіпаючи підкладку. Потрібні шість символів А, К, Ц, І, Я, ! залишаються на підкладці, а зайва плівка за межами букв знімається з підкладки і викидається. Це і є вибірка . Якщо символи дрібні і їх багато, то вибірка може стати тривалим і трудомістким процесом.
- Двостороння наліпка
- Рекламний стікер з двостороннім повнокольоровим зображенням , призначений для нанесення на прозору поверхню.
Особлива технологія виготовлення, дозволяє наносити зображення або текст одночасно на обидві сторони наклейки - верхню і нижню ( клейовий шар).
Потреба двосторонніх наклейок зростає з кожним днем , завдяки своїм очевидним перевагам: ефективність - зображення видно, як з вулиці, так і всередині приміщення; економічність - дозволяє значно знизити витрату використовуваних матеріалів.
Двостороння наклейка ідеально підходить для нанесення на прозорі поверхні скляних дверей, фасадів, вітрин магазинів, виставкових павільйонів, вікнах громадського транспорту та ін.
- Контражур
- Від фр. Contrejour - проти світла - спосіб підсвічування рекламних вивісок та інших світових рекламних виробів, при якому непрозорий символ підсвічується із зворотного боку. Світло виходить з тильного боку символу і засвічує площину, на яку він кріпиться. Лице символу темне, а стіна за ним добре освітлена. В результаті затемнений символ купається в променях світла. Буває дуже ефектно!
- Лайтбокс
- Від анг. Lightbox - світловий короб - дуже розповсюджена світлова рекламна конструкція. Являє собою жорсткий короб, усередині якого розташовані джерела світла(люмінісцентні лампи, світлодіоди). Залежно від розмірів лайтбоксу короб роблять з алюмінію, пластику, сталі. Лицьова сторона може бути виготовлена з світлорозсіювального банера або акрилу. Для виготовлення невеликих серійних лайтбоксів використовують вакуумформовку. Зображення наноситься повнокольоровим друком або аплікацією із самоклеючої плівки. Лайтбокси бувають односторонніми і двосторонніми. Різноманітність їх форм і розмірів вражає. Деякі види лайтбоксів удостоїлися спеціальних назв(фреймлайт, беклайт, метролайт, слімлайт).
- Ліфлет
- Двосторонній віддрукований листок з двома фальцями, складений всілякими способами. Відрізняється відсутністю будь-яких елементів скріплення(скоба, пружина, клей). Ліфлети формату 1/3 А4 часто використовують при рекламних розсилках.
- Люверс
- Стальне або поліпропіленове кільце для зміцнення отворів в банері. Діаметр 10 або 12мм. Дрібні люверси діаметром 8мм і менше називають блочками.
Через отвори з люверсами протягується мотузка або пластикова стяжка, за допомогою якої банер кріпитися до каркаса.
- Метро-лайт
- Двосторонній формований лайтбокс, який встановлюється на балюстрадах ескалаторів. Змінний постер розміром 420х580мм друкується повнокольоровим друком.
- Мобайл
- Від англ. Мobile - рухливий - підвісна рекламна конструкція будь-якої форми (куля, куб, призма, багатогранник і т.д). Виготовляється переважно з легких матеріалів (картон, пластик) з повнокольоровим друком. Злегка розгойдується від руху повітря, привертаючи до себе увагу. Мобайл відноситься до POS-матеріалами і найчастіше використовується в торгових залах магазинів і супермаркетів для іміджевої чи акційною реклами або як елемент навігації.
- Монтажна плівка
- Допоміжна, технологічна плівка, яка використовується при перенесенні символів, вирізаних з самоклеючої плівки, з підкладки на поверхню поклейки. Монтажна плівка повинна відповідати самоклеючій плівці, так як клейовий шар її повинен бути слабшим, ніж у самоклейки. Тоді монтажка легко знімається з наклеєного зображення.
- Мордотичка
- Жаргонне, але влучне слівце, яким називають фотостенд з прорізом для обличчя того хто фотографується. Наприклад, фігура Мерлін Монро або Рембо, а обличчя Ваше. Класс! Без жодних дієт. Використовується при організації корпоративів, фотографуванні в туристичних місцях, при організації свят. Мордотичку можна використовувати скрізь, де збираються люди готові весело провести час і від душі посміятися.
- Наліпка
- Дуже популярний виріб. Виріб друкується на самоклеючій плівці або папері вирізається по контуру. В оперативній поліграфії наліпки друкуються невеликими накладами, підрізають(підкладка не прорізається) на ріжучому плоттері і видаються Замовнику в аркушах формату А3. Великі тиражі наліпок друкують офсетним або флексо-друком та висікають(підкладка прорізається наскрізь). Для використання на вулиці, наприклад, на авто, наліпки додатково ламінують.
Розміри і форма вражають своїм різноманіттям . Залежно від поверхні поклейки і терміну служби наліпки, вибирають відповідний тип самоклеючої плівки.
- Наліпка-бомба
- Наліпка призначена для бомбінга. Невелика наліпка, задумана як частина великого колірного панно на автомобіль. Такими наклейками заклеюють сліди від камінчиків або подряпини на поверхні авто, не забуваючи при цьому про естетику.
- Пан-карта
- Від фр. Pancarte - плакат, інакше панкарта. Синоніми - шоукарта, хардпостери.
Плакат на жорсткій основі(картон, пластик) з опорною ніжкою. До панкарти може кріпитися кишеня для роздавальних рекламних матеріалів або зразків. Панкарта може бути одностороння або двостороння, окремостояча або настінна. Формат не стандартизований.
- Постер
- Від англ. poster - плакат, афіша - повнокольорове зображення прямокутної форми на папері, іноді на тонкому банері, тканині або пластику. Використовується для рекламних, інформаційних або декоративних цілей. Часто являє собою збільшене фото співака, музиканта, актора, афішу кінофільму або вистави.
- Постер для сітілайта
- Постер стандартного формату 1,2х1,8м. Друкується широкоформатним друком або шовкотрафаретом на папері на просвіт, яка добре розсіює світло від ламп всередині сітілайта. Для збільшення яскравості світіння може друкуватися з збільшеною витратою фарби або двостороннім друком.
- Ростова фігура
- Надруковане широкоформатним друком повнорозмірне зображення людської фігури на жорсткій основі. З тильного боку фігури кріпиться опорна ніжка, що дозволяє конструкції стояти самостійно. Ростові фігури бувають односторонні, двосторонні. Виготовляються з картону, ПВХ-пластика. Це недорогий і ефективний рекламний носій в місцях продажів.
- Самоклеюча плівка
- Один з найпоширеніших матеріалів при виготовленні рекламної продукції. Вона складається з трьох шарів: власне вінілової плівки клейового шару і паперової основи, на яку плівка приклеєна клейовим шаром(підкладки). Лицьова поверхня плівки може бути різних кольорів і фактур. Плівка легко знімається з підкладки і переноситься на будь-яку гладку поверхню. Залежно від сфери застосування розрізняють плівки для широкоформатного друку, для плоттерної порізки, автомобільні, світлорозсіюючі, світловідбиваючі . Вибираючи плівку для виконання замовлення, слід враховувати не тільки колір, але й термін та умови експлуатації майбутнього виробу. Торгових марок самоклеючих плівок досить великий перелік. Найбільш поширені ORACAL, Multi-Fix, Ritrama, Avery...
- Сет
- Невелика скатертина, підставка під посуд прямокутної або овальної форми. Кафе, ресторани, паби наносять на сети рекламні слогани, логотипи, перетворюючи утилітарну річ в маленький рекламний носій.
- Сітілайт
- Рекламна конструкція розміром 1.2х1.8м висота опори 0.6м, що представляє собою лайтбокс з лицьовою панеллю яка відкривається. Сітілайти можуть бути односторонні і двосторонні. Конструкція передбачає можливість швидкої зміни постера всередині сітілайта. Завдяки невеликому формату добре вписуються в тісноту міських вулиць.
- Стела
- Велика рекламна конструкція з металу на бетонній основі з площинами для рекламної інформації. Встановлюється поблизу будівель, на перетині транспортних або людських потоків. Добре всім відомі світлові стели поблизу бензозаправок з логотипом фірми і ціною на бензин.
Словом «стела» зазвичай називають високу вузьку рекламну конструкцію з внутрішнім чи зовнішнім підсвічуванням, призначену для довготривалого використання.
- Стікер
- Від англ.sticker - наклейка, етикетка - синонім наклейка. На самоклеючій плівці або папері друкують зображення і вирізають по контуру. В оперативній поліграфії наклейки друкуються невеликими накладами, вирізаються на ріжучому плоттері і видаються замовнику в аркушах формату А3. Великі тиражі наклейок друкують офсетним або флексо-друком та висікають . Для використання на вулиці, наприклад, на авто, наклейки додатково ламінують.
Розміри і форма вражають різноманіттям. Залежно від поверхні поклейки і терміну служби стікера, вибирають відповідний тип самоклеючої плівки. Паперові стікери використовують всередині приміщень.
- Тантамареска
- Лялька в ляльковому театрі, у якої голова людини і лялькове тіло. Така лялька дала назву стенду для фотографування з отворами для лиця на тлі красивих пейзажів або побутових сцен. Інші назва - фотостенд, хардпостери для фотографування, ростовая фігура для фотографування.
- Тейбл-тент
- Від англ. table - стіл, tent - намет, невелика настільна конструкція у вигляді намета для розміщення інформації та реклами. Виготовляється з пластику, картону або акрилу. Зображення - повнокольоровий друк. Призначення таке ж, як у холдерів, але конструкція різна.
- Тролл
- Інакше розтяжка, перетяжка - двосторонній рекламний носій розташований над проїжджою частиною. Являє собою алюмінієвий каркас, закріплений на опорах для проводів електротранспорту: тролейбусів, трамваїв. На каркас за допомогою люверсів або пластикових стяжок натягнуто банерне полотно з повнокольоровим друком. Конструкція розташована перпендикулярно руху транспортних засобів поперек проїжджої частини. Використовується для розміщення іміджевої реклами адресованої автомобілістам. Тролл має сильне вітрове навантаження, тому виготовляється з міцного литого банера щільністю не менше 480 г/м2 часто в два шари. Люверси набиваються по периметру на відстані не більше 15 см. Іноді замість банерної тканини використовують пластик. У різних містах розміри тролів різні. Найбільш частий розмір в Києві - 5х1м .
- Куточок покупця
- Куточок покупця - це інформаційний стенд , який являє собою велику табличку із закріпленими на ній прозорими кишенями для документів. Відповідно до закону України про захист прав споживачів, кожна торгова точка повинна мати такий стенд із закріпленими на ньому документами. Куточок покупця зазвичай розташовується на видному та доступному для відвідувача місці, щоб він міг без перешкод переглянути пакет документів або залишити свій відгук або скаргу . Куточки покупця можуть бути як різних розмірів, так і різної кольорової гами ( з підтриманням корпоративного стилю ), також вони можуть мати різну кількість кишень залежно від наданих документів .
[ br ]Зазвичай куточок покупця виготовляється з ПВХ 3-4 мм або композитної алюмінієвою панелі, а кишені з акрилу, сану або прозорого пластика. У більшості випадків використовуються кишені А4 і А5 формату, як під один аркуш паперу, так і під товсті книжки. Зображення наноситься або методом аплікації з одноколірних самоклеючих плівок або повнокольорового друку. Також куточки покупця можуть обрамлятися алюмінієвої або пластикової рамкою різних кольорів.
- Флаєр
- Від англ. flaier - льотчик - невелика листівка, афіша, рекламний листок. Назва недарма походить від англійського слова «літати». Саме, флаєр друкують на недорогому папері невеликого формату, великими накладами і буквально закидають ними перехожих. Флаєри літають на вітрі, сповіщаючи про відкриття нового магазину, знижки, розпродажі і подібних подіях. Використовується як роздатковий матеріал у різних рекламах і промоакціях. Найбільш часті формати - А6, А5, 1/3 А4, друк односторонній або двосторонній, зазвичай повнокольоровий.
- Формат
- Слово багатозначне. У рекламній справі найчастіше пользуються двома його значеннями:
- стандартизований розмір паперу або іншого носія(картон, банер, пластик, будь-яке зображення).
Відповідність назв форматів їх розмірами в метричній системі виглядає наступним чином:
Формат білборда 6х3м;
Сіті формат 1,2х1,8м;
А0 841х1189мм;  В0 1030х1456мм;
А1 594х841мм;    В1 728х1030мм;
А2 420х594мм;    В2 515х728мм;
А3 297х420мм;    В3 364х515мм;
А4 210х297мм;    В4 257х364мм;
1/3 А4 100х210мм(єврофлаєр);
А5 148х210мм;    В5 182х257мм;
А6 105х148мм;    В6 128х182мм;
А7 74х105мм;      В7 91х128мм;
А8 52х74мм;
Формат візитки 90х50мм, рідше 85х55мм.
Формати С - це формати конвертів для листів формату А. Формат С більше відповідного формату А на 9 %. Аркуш паперу повинен добре поміщатися в конверт. Наприклад, формат С4 рівний 250х353мм. У нього легко поміститися аркуш формату А4 і навіть не один.
Поліграфісти люблять використовувати в розмові назви форматів В. Ці формати прийшли до нас з Японії разом з японським поліграфічним устаткуванням.
Щоб зовсім заплутати непідготовленого Замовника поліграфісти люблять сказануть щось типу: «Друкуємо на А3 + ?». У цьому випадку головне не лякатися і запам'ятати, що формати «+ » і SR - це формати необробленої паперу. Вони більше за розміром відповідних форматів А. Робиться це для того, щоб віддруковане зображення можна було акуратно обрізати до відповідного формату А.
А0+ 860х1220мм;  А0SR 900х1200мм;
А1+ 610х860мм;    А1SR 640х900мм;
А2+ 430х610мм;    А2SR 450х640мм;
А3+ 305х430мм;    А3SR 320х450мм;
А4+ 215х305мм;    А4SR 225х320мм;
- правила побудови інформаційного об'єкта інакше формат файлу.
Питання формату файлу значно складніше питання формату паперу. Різне обладнання сприймає різні формати файлів. Перш, ніж розміщувати замовлення, уважно прочитайте відповідну статтю «Вимоги до макетів», написану на сайті для вибраного виробу/послуги. У цій статті детально описано, в якому форматі і з якими налаштуваннями готувати файл для друку або порізки. Або просто доручіть готувати Ваші файли Апельсину. - Фотостенд
- Cиноніми - тантамареска, фототочка, мордотичка - плакат на жорсткій основі який служить фоном при фотографуванні. Може бути прямокутним або більш складною незвичайної форми.
- Фреймлайт
- Від англ. frame - рамка, light - світло - надтонка світлова конструкція, одностороння або двостороння, з можливістю швидкої зміни постера. Лицьова панель - повнокольорове змінне друковане зображення, захищене прозорим пластиком з насічками із зворотного боку обрамлене клік-системою. Підсвічування світлодіодне торцеве. Насічки на пластику розсіюють світло, роблячи світіння рівномірним. Конструкція призначена для використання всередині приміщень. Клік-система дозволяє змінювати постер в фреймлайті без допомоги фахівців.
- Фріз
- Від фр. Frise - декоративний елемент у вигляді горизонтальної смуги, що вінчає архітектурну споруду. Світлові фризи з назвою і логотипом часто зустрічаються в рекламному оформленні бензозаправок, магазинів.
- Хардпостер
- Від англ. hardposter. Плакат на жорсткій основі на англійський манер називають хардпостер(інакше хард постер, шоупостер ) або , згадуючи французький - панкарт (синонім пан- карта , фр. Pancarte ).
До хардпостери з тильного боку кріпиться опорна ніжка і тоді він може стояти, не спираючись на стіну.
Надаючи хардпостеру контур людської фігури в натуральну величину, кажуть - ростова фігура.
Коли в хардпостери або ростової фігурі роблять отвір на рівні обличчя або рук і використовують його як стенд для фотографування, вживають назву фотостенд( синоніми - тантамареска, фототочка, мордотичка).
Хардпостери може бути двостороннім або багатогранним і використовуватися в торговому залі або під відкритим небом.
Для зовнішнього застосування при виготовленні хардпостери використовують влагоустойчивиє ПВХ матеріали, а в приміщеннях віддають перевагу дешевшим картонам. - Хенгер
- Від англ. Hanger - гачок, підвіска - підвіска на ручку. Інакше - door hanger, door-hanger, doorhanger, підвіска. З цим виробом ми зустрічаємося в готелях, вивішуючи на ручку дверей в номер табличку з написом «Прохання прибрати кімнату». Хенгери можуть вішатися на ручку дверей, автомобіля, меблів. Може використовуватися як рекламний носій. Виготовляється з пластику, картону, композитних матеріалів. Зображення і текст наносяться повнокольоровим друком, аплікацією, гравіюванням або їх поєднаннями. Хенгери можуть бути найрізноманітнішої форми.
- Холдер
- Від англ. Holder - тримач, інакше меню-холдер, менюхолдер. Складається з основи (акрил, дерево, метал, композит) і прозорої вертикальної верхньої частини невеликого формату(до А4). Між пластинами верхньої частині холдера поміщається корисна для клієнта інформація: меню, прайс-лист, повідомлення про акцію. Інформація легко змінюється. Встановлюються холдери, зазвичай, на столах в ресторанах і кафе, на стійках барів, стійках реєстрації в готелях. Призначення таке ж, як у тейбл-тентів, але конструкція різна.
- Шелфтокер
- Від англ. Shelf-полку, Talker-що говорить - яскрава рекламна Г-подібна або Т-подібна панель, яка горизонтально або вертикально кріпиться до полиці супермаркету і служить для виділення товарів однієї марки. Виготовляється з пластику або картону з повнокольоровим зображенням логотипу, назви або ціни товару. Форми шелфтокеров відрізняються різноманіттям. Відносяться до рекламних POS-матеріалів.
- Шильд, шильдик
- Від нього. Schild - ярлик, значок, табличка, бірка. Табличка або наклейка, що служить для маркування виробу. Можуть бути пластиковими, металевими, наклейками із самоклеючої плівки, об'ємними наклейками.
- Штендер
- Штендер (від німецького слова Ständer - стійка, штатив) - невелика, мобільна (переносна) конструкція, що має одну або дві площини з нанесеною рекламною інформацією, встановлюється недалеко від компанії-рекламодавця. Найчастіше, така конструкція, має форму будиночка, що забезпечує йому чотири точки опори, що б протистояти вітру. Один з недорогих, але ефективних способів привернути увагу і донести, до клієнта, бажану інформацію.