Формат "Три тумбочки"
Формат «три тумбочки» народився, як водиться, випадково. Так співпало, що регіональні електротехнічні виставки в Одесі (Електроніка та енергетика - 2012) та Донецьку (Промисловий тиждень) практично співпали за часом, та й розгортати повнофункціональний стенд не було ні часу ні ресурсів.
Тому, після закінчення виставки в Одесі було прийнято рішення взяти участь у виставці в Донецьку «малою кров'ю» В легковий автомобіль повантажили те, що туди могли занурити: ТРИ заповітні тумбочки для демонстрації демо-зразків (забарвлені в брендові кольори компанії), самі демо-зразки, і ... все .. Чому саме три тумбочки? Як це не банально звучить, тому, що легкову машину більше просто завантажити не вдалося. Основними дійовими особами на стенді стали директор компанії, технічний директор, і один з провідних інженерів компанії. Регіональні виставки орієнтовані значною мірою на професіоналів, у яких часто немає ні часу, ні можливості відвідувати галасливі «іміджеві» виставки в Києві. Це багато в чому продиктувало і склад учасників стенду, і обов'язкову наявність демо-борудованія. Що може бути краще, ніж продемонструвати конкурентні переваги устаткування або продукту на «живому» зразку?
Що характерно, у форматі «трьох тумбочок» не знайшлося місця класичної стійці для буклетів . За нашими спостереженнями, переважна більшість буклетів та іншої друкованої продукції просто змітається «пилососами», і, як правило, не досягає цільової аудиторії. Найбільш ефективно, якщо необхідні друковані (і не тільки) матеріали в процесі бесіди передасть співробітник компанії зацікавленому відвідувачу.
І результат на змусив себе чекати. Вийшло дуже живе спілкування з реально зацікавленими відвідувачами , яким провідні фахівці приділили максимум уваги. Формат виявився не тільки прийнятним, але й оптимальним для участі в регіональних спеціалізованих виставках.
Саме в такому форматі було прийнято рішення брати участь у виставці АІСС-Автоматизація в Києві в тому ж році, і ряді інших виставок.
Мені ведеться, що формат «трьох тумбочок» буде особливо актуальний в кризовий час. Адже комунікації з ринком ніхто не відміняв, а маркетингові бюджети скорочуються Крім того, участь провідних фахівців компанії у виставках дозволяє їм отримувати інформацію від учасників ринку безпосередньо «з полів». Безумовно, можна поставити під сумнів необхідність участі провідних менеджерів і технічних фахівців компаній у всіх без винятку регіональних виставках. Але те, що це потрібно робити - для мене, безсумнівно.
Чи скасовує формат «трьох тумбочок» формат іридієвого участі «з ведмедями, циганами»? ні, швидше доповнює. Особливо якщо дозволяє рекламний бюджет. Однак вигоди від «економічного» формату очевидні. Це перш за все фокус на відвідувачах , дійсно зацікавлених в пошуку рішень своїх проблем на виставці, а не відвідування шоу, максимальний географічний обхват ринку, і, як наслідок, лідогенераціі та отримання зворотного зв'язку з ринку.
Коментар від Апельсин'а
Корисний і своєчасний пост Олександра Грошева включив наші мізки і команда Апельсин придумала свій варіант цих самих «Трьох тумбочок». Це скоріше - «Дві валізи і тумбочка».
В багажник автомобіля укладаються дві картонних валізи і коробка, наповнена рекламними матеріалами. Ви приїхали на місце і перетворили вміст 1-єї валізи в іміджевий стенд, такий, як на фото. На стенді обов'язково присутня назва і логотип вашої компанії, і чітко сформульовано, що ваша компанія пропонує клієнтам. Другу валізу перетворюєтм в столик з двома табуретами. Безумовно, все брендовано в корпоративні кольори компанії, не забуті логотипи.
Устаткування вашого виставкового стенду з Вами. Проводьте презентації, зустрічайтеся з клієнтами. Успіхів! Ближче познайомитися з картонними виробами компанії Апельсин можна на нашому сайті.
Подобається стаття? Підпишіться на оновлення.