
Стійки картонні для поліграфії та їх роль в продажах
Загальна грамотність - велике благо і відкриває чималі можливості в торгівлі.
Продавець відсутній, а флаєр або рекламна листівка поміщені в кишеньку інформаційної стійки (стенд, stand) відповідають на запитання замість нього.

Нехай покупець читає флаєр, спокійно оглядає товар, прицінюється і тільки після цього вирішує чи говорити з продавцем. Тобто в такому алгоритмі дій повагу до покупця, до його розуму і волі.
Гарний листок в кишеньці стенду тільки доносить інформацію і нічого не втюхує. Добре написаний текст з фотографіями-поясненнями, з рекомендаціями щодо застосування недалеко від товару в торговому залі супермаркету, торгового центру чи магазину дає можливість спокійно вибирати. Відповідаючи на ще не поставлені запитання, продавець береже час покупця. Толково написати про товар, який ви виготовляєте та /або продаєте можете тільки ви самі, а от зробити хороший дизайн і друк листівок, рекламних буклетів, запропонувати стенд і прикрасити його вашим логотипом - це вже завдання Апельсину. Колекція наших картонних підлогових стендів чекає своїх господарів.
Подобається стаття? Підпишіться на оновлення.