
Розумно економимо на рекламі
Статті витрат на рекламу часто потрапляють під скорочення в кризові часи. «Що ви робите ?!» - голосно кричать рекламісти - «Ви позбавляєте свій бізнес майбутнього.»
«Про що ви говорите? Дожити б до завтра »- дружно відповідають їм бухгалтери, завалені пачками неоплачених рахунків.
Кожен із спірних правий по-своєму. Чи можна продовжувати рекламувати свої товари та послуги, але при цьому скоротити рекламний бюджет? Апельсин впевнений, що можна. Потрібні нові несподівані рішення, нестандартне використання матеріалів.
Ми починаємо невеликі публікації про рекламні виробах зі зразковими цінами. Порівнюйте, читайте, замовляйте. Отже, перша замітка присвячена ростовим фігурам:

Ростовая фігура - рекламне виріб, що дозволяє привернути увагу клієнта до торговій точці, виставкового стенду, кафе або ресторану. Перед вами дві ростові фігури . По виду однакові. Різниця в ціні разюча. Одна з них виконана з пластика, інша - з картону. Відповідайте собі на просте запитання: «Чи буде ростовая фігура використовуватися всередині приміщення або на вулиці?»
Якщо торгова точка, офіс, місце презентації знаходиться всередині торгового центру чи павільйону, то сміливо економте і замовляйте картонну . А з макетами завжди готові допомогти наші дизайнери .
Подобається стаття? Підпишіться на оновлення.